OOTD | Žiemos link

lapkričio 22, 2017


Jau į pabaigą ruduo ir artinasi tas šaltasis metų sezonas- žiema. Oras tikrai atvėsęs ir mažai jau tos saulytės gaunam, kuri padarytų šiltesnes dienas. Aš iš tų žmonių, kuris labai nemėgsta šalto oro, jau man geriau būtų +30, bet tik ne minusinė temperatūra ir stiprus vėjas. Kadangi buvo savaitgalis ir tikrai nesinorėjo sėdėti namie, su vaikinu nusprendėme išeiti pasivaikščioti į miestą. Tad aš, kuri nemėgsta šalčio į pagalba pasitelkiau savo šiltąjį megztą megztinį, kuris tikrai suteikia šilumos. Na ir kas be ko, gi nesidėsi sijono kai šalta, tad pasirinkau savo mėgstamiausius ir turbūt patogiausius džinsus, kurios esu turėjusi. Taip pat apsiaviau su nedideliu kulnu aulinukus, apsivilkau savo pilkutį paltuką, kuris taip pat suteikia šilumos. Ir didžiausias akcentas, mano naujoji mylimiausia rankini CHANEL. O kad dar šilčiau būtų, pasiėmiau ir Latte kavos, kurią be proto dievinu ir galėčiau gerti kiekvieną dieną be sustojimo ir vistiek nepabostų. Na ir visada eidama kur nors šaltu oru vadovaujuosi ta taisykle, kad blogo oro nebūna, būna tik bloga apranga. O prisitaikai aprangą ir gali vaikščioti kokiu tik nori oru!

─────────────────────────────────────────────────────────────────
paltas H&M/ džinsai TM tokia mada/ megztinis Stradivarius/ rankinė Chanel
─────────────────────────────────────────────────────────────────





Post Comment
Rašyti komentarą