PAESE kontūravimo paletė

rugsėjo 16, 2017


Ne kartą esu girdėjusi, kad daugumą visažistų naudoja PAESE kosmetiką savo darbe. Visada norėjau išmėginti iš šios kosmetikos kokį nors produktą, o gavus galimybę išmėginti PAESE kosmetikos iš stiliaus kodo tikrai neatsisakiau. Ilgai negalvojau ką išsirinkti, nes jau žinojau ką noriu išmėginti. Tuo metu buvau girdėjusi tikrai labai daug gerų atsiliepimų apie šią kontūravimo paletę, tad nusprendžiau išmėginti ir aš.

Šios kontūravimo paletės spalvą pasirinkau 1, nes apie 4 spalvytę girdėjau kad viena iš spalvų yra į geltoną atspalvį, o tai man nelabai patiko. Savo pasirinkimu visai neprašoviau. Kas man patinka šioje paletėje tai, kad ji yra labai kompaktiška, tai tikrai viskas, ko reikia veido kontūravimui vienoje kompaktiškoje pakuotėje. Taip pat pakuotė yra su veidrodėliu, tad nereikia turėti papildomai jo. Šis produktas sukuria tikrai švelnų saulės nubučiuoto veiduko efektą. Spalvytės yra labai gerai pigmentuotos, taip pat labai gerai sklaidosi, išsilaiko visą dieną. Visoms merginoms, kurios nori kontūravimo paletės kasdienai labai rekomenduoju šią!!! Ir pati, be galo noriu išmėginti kitus PAESE produktus, nes šis mane tikrai nustebino.

PAESE kontūravimo paletę galite įsigyti čia.
1 komentaras on "PAESE kontūravimo paletė"